lördag 18 februari 2012

Lördagsfunderingar

Need a little help...

Tänkte höra med alla er finfina intelligenta mänskliga varelser som läser min eminenta blogg om ni har några roliga tips på leksaker jag skulle kunna köpa till Teodor. Dels VAD man kan inhandla men framförallt VART man hittar dem.

Utbudet av leksaksbutiker kryllar inte direkt trots att man bor i en "storstad". Eller är det jag som letar dåligt? Känner mig iaf fullständigt mossig i huvudet och kommer inte på några utvecklande och kuliga grejer. Det är min hjärna som växer på gråstenen bakom granen där borta.

Den har fullständigt stängt av. Är på långledighet men ingen vet när den återkommer och om den isf kommer tillbaka i sin ursprungliga dräkt. Jag kan knappt räkna plus eller minus i huvudet längre och då bör tilläggas att jag faktiskt tro det eller ej har genomlidit ett antal mer eller mindre avancerade matematikkurser i mitt än så länge ganska korta liv.

Det är alltså därför ni kommer in i bilden. Den här tjejen är ute på hal is och i behov av just DIN hjälp!
Internetshopping funkar utmärkt för den som undrar :)
Tack snälla ni är underbara! (säger jag trots att jag inte kan vara säker på ett enda förslag ramlar in. Mossig var bara förnamnet)

Ha en fortsatt gosig helg!

1 kommentar:

  1. Hej fina du! Tittar in en liten sväng då jag blev lite längtig o saknig. Var ett tag sen jag filurade här inne...saknat er! Men tack till alla fina kommentarer o allt pepp du skickar. De värmer i hjärtat o ger extra energi. T:s superkrafter används flitigt av Lucas... Jag tror helt klart att de är därför han orkar så mycket <3

    Nu är de måndag o då hoppas vi att vi kan få lite mer hjälp, eftersom de under helgerna står ganska stilla på många avdelningar. Vi har bott in oss i vårt rum jag o Lucas. Peter sover på Ronald McDonald o kommer hit så fort han vaknat.

    Va härligt att läsa om T:s alla framsteg :) blir så glad o kan se alla yogaställningar framför mig! :) hihi... vilken superkille. Tänk va tjejerna kommer spana in hans armar! Ja om de inte hunnit drunkna i hans ögon innan för den risken är överhängande!

    Lucas har lagt till sig med en igelkottfrilla. Håret står verkligen rakt upp! INte en krökning på de hårstråna. Hahaha... sen är de supertunt. Stackars L har fått oturen att få mitt bebishår och Peters virvel i nacken! Man kan säga att ungen föddes med otur. Vi ska skrammla ihop lite lyckoslantar till denna lilla filur för de lär han behöva.

    Varmaste kramarna till finaste ni <3

    SvaraRadera