torsdag 16 februari 2012

Med kärlek

Did you give the world some love today?

 Vi firar inte alla hjärtans dag så värst. Lite go middag och tända kandelaber that´s it. Det var iaf vad jag trodde och bestämde mig därför för att inte ens fundera över en "liten" gåva till min kära sambo. Vem kommer då hem med ett paket från Make up-store. Jo min fina A så klart. Han kan min man om inte annat är han bra på att ge sin sambo ångest över att hon inte köpt något till sin kärlek.


Igår mös jag och Teodor med med en vän och hennes son. Han är två månader äldre än Teodor och oj vad det händer mycket på bara två månader. Nu är han iofs en fena på det mesta och ganska tidigt utvecklad men man ser ju vad man har att vänta. Haha.

Annars upptäckte jag igår att min son är en vig rackare med bra balans när han plötsligt böjde sig ner i upprätt läge och smakade på sina tår i. Jag når inte ens halvvägs så stel jag är nu för tiden. Far fram i en väldans fart gör han här hemma med, men det är fortfarande ålning som gäller. Ja eller vi kan kalla det "kryp-ålning" då han använder benen otroligt mycket. Snabb som en vessla. Nu har han dessutom kommit på att man kan flytta på saker. Jag har liksom lagt ut lite hinder framför saker jag inte vill han ska peta på men nu har den lilla rackaren kommit på hur man ska göra för att komma förbi dem. Han är inte så dum trots att han bara är tre äpplen hög och ägare av en Stig-Helmertofs.

För er information blev det inget husköp den här gången heller. Vi var med ända in i slutet men valde att lägga oss när vi insåg att vi "slogs" mot några med guldbyxor. Jakten på det perfekta huset fortsätter.

Idag skänker jag några extra tankar och styrkekramar till en nyfunnen vän som för tillfället har det motigt Livet är bra orättvist ibland men du är starkare än du tror. Det kommer bli bättre! "Just have a little faith" <3

Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar