torsdag 13 oktober 2011

Björnen sover ...

Sitter här och väntar på att min lilla guldklimp ska vakna så vi kan ge oss ut på en promenad i höstsolen. Måste gå till posten och hämta ut inte mindre än fyra "paket".

Om ni undrar hur nappmutningen gått så har det fungerat över förväntan. Han har tagit nappen både igår, i natt och i dag. Det verkar bli en vinnare. Yeah!

I gårkväll fick han dessutom för sig att han inte ville sova vid halv elva efter att ha slocknat utan mat vid halv sju. Efter matning var han klarvaken och låg och jollrade och sparkade för fullt. Försök att vagga honom till sömns misslyckades totalt så det var bara in med nappen och sen fick han ligga i sin säng till han somnade. Ska jag vara ärlig har jag inte den blekaste aning om när det var för jag somnade nog före honom och min sambo han snarkade för fullt.

I eftermiddag måste jag städa undan lite för till helgen kommer väntat besök från Skåne. Det kommer troligen bli ganska så mycket bloggtorka då men har ni tur kanske jag överraskar med ett litet inlägg en eller två gånger. Ni kan anteckna nu om ni önskar!

Annars har vi inte så mycket inplanerat idag jag och Teodor. Det blir en promenad ner till pappa A:s jobb i eftermiddag för det är åter dags för mig att ta mig an ett steppass.Helt enkelt en "bara vara" dag.

Njut av höstdagen!

4 kommentarer:

  1. Haha ja vi får väl det. Än sålänge är det rätt lugnt på "gå-fronten" men snart kommer han väl igång på riktigt:)

    SvaraRadera
  2. jag må vara från skåne (eller inte ingå i din inräkning av besök) men jag åker från östergötland ;)

    SvaraRadera
  3. Hej storfis o lillfis :)

    Härligt 1-0 till morsan i familjen ang napparna ;) Vi morsor kan vi!

    Hoppas ni får en skön helg :)

    Vi har varit ute på promenad idag. Jag och Lucas är helt ensamma idag o ikväll, så de blir nog mys för hela slanten :)

    Vi har varit dåliga på att kommentera hos er.....både jag och L. :( sorry...! Vi har saknat er dock! :)

    Vi hade det toppen i Växjö och de var skönt med några dagar från bloggen. Nu har man liksom "massor" att blogga om känns det som :P hihi...

    Vi hörs coolingar! kramen o pussen till er från oss♥

    SvaraRadera
  4. Vi saknar er ♥ pussen o kramen från Mig & Lucas

    SvaraRadera