torsdag 27 oktober 2011

Nu räcker det!

Jag orkar inte mer! Precis det sa min kropp till mig imorse när hag vaknade fast på ett lite mer konstruktivt sätt. Nämligen med att framkalla sprängande huvudvärk så det dunkade och flimrade framför ögonen samt illamående från rymden.

Kändes lite smått som att vara bakfull. Saken var ju bara den att jag inte druckit en enda liten droppe alkohol men ändå hade skallebang från helvetet Fyra gånger kramade jag Ulrich för att sedan ringa hem sambon.

Efter välbehövlig sömn mår jag nu ganska bra igen. Bara lite molande spänningar i huvudet. Mannen i huset är ute med min stjärna men nu längtar jag till de kommer hem igen.

Morsan är fit for fight igen!

2 kommentarer:

  1. Hej. Tack för ditt inlägg. Alltid trevligt när lite nya läsare kikar in på min blogg :)
    Jag har det tyvärr inte så bra att min sambo frågar mig hur mycket pengar jag vill ha. Jag får snarare säga till att nu får du betala :) Hur gör du, vad är hemligheten? ;)
    Är en djungel med ersättning - jag tar ut 4 dagar i veckan men funderar på 5 i vinter då det kostar lite mer att underhålla huset..

    SvaraRadera
  2. o nu skickar jag styrkekramen tillbaka till dig ♥ fina du! Hoppas du känner dig bättre.

    väldigt duktigt de här med löpningen som du ska ge dig på i helgen. Asså ja önskade att jag tyckte de var kul. Men fan så trist :P O tro mig, jag har gett de flera chanser! Så jag gör alltså inte va som helst för fläsket!

    Nä de är verkligen skittrist när man vaknar o inte kan somna om. Finns inget som är mer stressande. Jag önskar dig en hel natts sömn ♥

    Hahaha svintohår!!! vet du, svintohår är precis va Peter kallar mitt hår :P SkitPeter säger jag då!

    ja jag har också börjat tappa hår igen. I badrummet ser det ut som att vi har hund som peter säger. en jäkligt hårig hund! (eller snarare en nakenhund som snart tappat allt hår :P)

    pussen, prutten o kramen från oss ♥ till våra finingar!

    SvaraRadera