lördag 8 oktober 2011

Vilken natt!!

Ja och då talar vi inte i negativa ord. Lilla T vaknade en gång mellan åtta och halv åtta. Tankade på en kvart/tjugo min och sen somnade han om. Han låg och gruffade vid lite över sex men sen somnade han om igen. Mammas och pappas duktiga kille! Håller tummarna för att det ska fortsätta.

Så behövligt för både mig och sambon. Jag känner mig lite förkyld. Lite som en rasp i halsen. Ugh! Så idag blir det panodilmissbruk och C-vitaminboost. Trist eftersom jag tänkt träna idag. Får se hur jag mår imorgon annars blir det favvopasset på måndag! Träning med halsont är big nono!

Strålande fin höstdag verkar vi få idag om det inte blir som igår och vädret plötsligt överraskar. Kanske tar min lilla familj på en rundtur och fika i staden! Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på. Höstmys!

1 kommentar:

  1. Go morgon fisar :) Har prutten sovit gott i natt också? ;) håller tummar!

    Jag är supernöjd över kängorna. För många skor hihi...ett kvinligt fenomen tror jag. Jag skulle vilja skälla på någon att de står alldeles för många skor i hallen o att de borde plockas bort.... Finns tyvärr ingen mer att skälla på än jag själv :P hihi Så jag skippar de! ;)

    Hoppas att er helg varit super! OCH att du kryar på dig...hoppas du inte blivit sjukare..

    Krya på dig kramar! O en klapp på axeln till T från L, ja du vet så där grabbigt! ;)

    SvaraRadera