lördag 24 december 2011

God jul!


Kommer tomten snart eller?

7 kommentarer:

  1. Helt klart världens sötaste tomte :) God jul fina ni! Varmaste kramarna

    SvaraRadera
  2. Tja mannen! Va tusan har din morsa fått på dig???? Jag gav aldrig med mig så morsan fick inte på mig något i tomteväg... HA! Who´s the winner?? Moi!

    Fast du är ju cool ändå! Själv har jag skjorta o chinos. Helt ok faktiskt!

    Se nu till att få en massa paket! De ska jag göra. De är ingen som ser om jag smugglar med mig några extra hem!

    High five o dunk i ryggen! Lucas

    SvaraRadera
  3. Alwa hälsar att Teodor är så snygg på bilden ;)
    God Jul från mig och Alwa

    SvaraRadera
  4. God jul vännen! Hoppas att ni får en finfin första familjejul!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Asså mannen! Ja fick en tomtedräkt i julklapp av min mindre vetande farbror. Nu får ja la ha den o sova i tills den raskas ut samtidigt som pyntet ;)

    Hoppas du har de bra, själv ligger ja o päser efter all julmat! Ha de!

    SvaraRadera
  6. Det är så roligt att få såna kommentarer som din! Kul att du lämnade ett spår! :)

    Vi hade en supermysig jul! Hoppas ni också har haft en fin helg och god fortsättning!!

    Oj oj vilken söt liten nisse du har! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Det är tur att jag har er som kan påminna mig om dessa utvecklingsfaser! Ikväll testade vi bara att ge honom ersättning.. men jag tror kanske mer på att det är närhet han vill ha, kanske drömmar blandat med lite hunger eller nåt. Det är bara att acceptera, men jag längtar ändå efter den där natten!!! haha.. Rasmus är lite hostig och förkyld han också.. Hoppas våra små hjärtan kryar på sig snart!

    Vad söt han är i sin tomtedräkt!
    Kram kram

    SvaraRadera