måndag 5 december 2011

Säg hej till herr kråka!

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Dagens träning blev inställd och dejten med min fina vän på onsdag med. Jag tror liten åkt på sin första förkylning.
Än har den nästintill knappt visat sig. Dock märkte jag att Teodor var lite varm i eftermiddags och täppt i näsan vid amningen. Termometern visade på minimal feber och han har som tur är varit skapligt pigg hela dagen.

Märkbart är att han är mer klängig och mindre "livlig". Äter gör han dock fortfarande mest hela tiden. Läggningen var kämpig och slutade med en ledsen och övertrött kille. Jag fick vagga honom länge innan han nästan slutit ögonen. Då la jag ner honom och han somnade bums.

Hoppas natten inte blir bjuder på mer vakna stunder än de senaste. Det är jobbigt nog att vakna var tredje timme. Min lilla kille är en hungrig krabat.
Inställd träning innebar att nyttigt gjorde en switch med onyttigt. Dumlekakor och chokladsnittar har rörts ihop. Självklart var jag tvungen att smaka. Det blir bra det här!

Sov gott finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar