onsdag 4 januari 2012

Framsteg på västkusten ...

men jag vet att jag kommer få äta upp min strumpa för att jag skriver det här. Nu ska ni få höra. Jag fick precis i mitt lilla monster en blandning av välling och ersättning men hör och häpna det slutar inte här för den åts nämligen ur *trumvirvel* NAPPFLASKA! Enträgen vinner ibland. När han väl fått in tekniken slukade han den i ett nafs.

Jag fick dock byta napp från trean till tvåan. Det rinner lite väl hastigt ur trean. Försökte få i honom lite till men där tog det stopp. Kanske var han mätt? Kanske inte? Lurade honom iaf med att ta lite på en sked först som han fick smaka på.

Beställde flaskor från Tommee tippee idag. Tydligen är det många flaskvägrande barn som tagit dem. Ber till gudarna att det ska gå här med! Någon som testat?

Som bonus för att han var så duktig får mitt lilla monster nu ligga i bara blöjan och leka i sitt gym. Där trivs han som fisken i vattnet iaf en stund. Både fötter och armar pekar rakt upp. Allt som kan fångas greppas med antingen fötter eller händer. Nu låter det tyvärr återigen gnällgnällilajnen. Jag tror sängen väntar!

Hoppas kvällen bli enastående!

3 kommentarer:

  1. jag håller tummar o tår för en enastående kväll. Lucas har däckat, hm...PÅ MIG! ;) vi får se hur länge han sover nu... vaknar säkert innan sista målet. Fast han borde var typ supertrött.jag har läst om utvecklingssprång nu och är övertygad om att de är det de handlar om. Allt stämmer typ in på honom! Snälla låt denna fas snart gå över!

    sov gott fina ni. kramar

    SvaraRadera
  2. Det går åt rätt håll :)
    Hoppas den nya flaskan kommer göra underverk så han börjar tycka om flaskan :)
    Du skrev att du spelar innebandy? Jag har oxå spelat innebandy i många år men la av för ca 2 år sen. Grymt roligt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att läsa :) Vi kör också på tvåan och den fungerar toppen!!! Sover han bättre nu efter vällingen?? ;)

    Hoppas ni haft en bra jul/nyår!!

    Kram

    SvaraRadera