torsdag 26 januari 2012

Något att växa med

Klart min prins ska ha en egen borg.

7 kommentarer:

  1. vad fin den är. är det presenten för att han lärt sig sitta nu? :)

    ja det är några kilo kvar till målvikten. men jag ska iaf vara av med dom till vår/sommar då man måste visa sig offentligt i bikini ;) Men vad bra att du har ett mål, då kan det vara lättare och en sporre att träna bort de extra kilona :)

    Vi har varit på 2 fika idag, sen bär det av hemåt till mina föräldrar. Så skönt att komma hem till dom så man får lite avlastning!?

    vad ska ni hitta på i helgen?

    SvaraRadera
  2. I SKÅNE???????????? Nä nu tror jag att de slagit slint? ;) hihi.... Va hände med Snållandet? :)

    Ja men köttfest är de allt :) hihi... älskar bilden då han sitter jättenära tidningen hahaha

    SvaraRadera
  3. Sv: när jag slutade att amma så gav jag Alva fruktpuré till mellanmål, kanske något rån till när hon precis hade förstått hur hon skulle äta dom ! men annars är mellanmålet det svåraste målet tycker jag, det finns ju inte så många alternativ i början tyvärr :/

    det går sådär med tänderna, Alva dregglar och idag hade hon feber igen :( men jag ser ju taggarna på tänderna till&med så gissar (och hoppas) på att dom kommer igenom snart :)

    hoppas att ni har en underbar lördagkväll ! kramar

    SvaraRadera
  4. hahaha.... ang köttfesten! Tänk, jag trodde de var du som var helt borta... men de var visst jag ;) hihi

    puss o kram på er <3

    SvaraRadera
  5. Vilken fin! Hoppas ni har en fin helg! Kul att lillen har lärt sig sitta :D Roligt att se världen lite mer!
    Kram

    SvaraRadera
  6. asså ta de nu lilla lugna ;) hihi...mina få inköp kommer! Inte så mycket att se! ;)

    ja den bodyn är jättefin. Vi behöver typ ett par jeans bara till Lucas i nästa storlek, sen tror jag vi är ganska färdiga :) Lite småsaker längre fram kanske.

    Va skönt att tanden snart är framme! Hoppas de lugnar ner sig sen med de onda.

    här har vi haft en skön söndag, precis hemkommen från träningen. Nu blir de soffhäng för hela kroppen! :)

    SvaraRadera