tisdag 27 september 2011

Föräldrar träffas, fikar och snackar strunt

Verkar bli en riktig hit det här! Helt i min smak. Väldigt trevliga och sociala människor. Till och med så att jag skulle kunna tänka mig att träffa dem utanför dessa underbara sju tillfällen vi kommer ha tillsammans. Frågan är bara om DE skulle kunna tänka sig att träffa mig. Det återstår ju att se!

Gruppen består av fyra små killar och två tjejer. Ja och så får man ju föräldrarna på köpet. Teodor var varken yngst eller äldst utan helt enkelt mittemellan. Lite lagom sådär ;)

För att visa sin bästa sida (som vanligt när vi är bland andra människor) sov han sig igenom halva träffen innan han gav sig till känna med ett vargaskri för att sedan kräva att mamma blottade tuden. Ja så det var bara att hiva upp tröjan och mata den hungriga sonen. Inget konstigt alls med det. Nej då jag känner mig helt bekväm med att visa brösten bland vilt främmande människor som jag aldrig träffat förut. Jaaaarååå!

Nu sover monstret igen efter ännu en smågrinig kväll. Jag vet inte vad det beror på men jag tror han blir övertrött och då blir han ledsen när jag försöker truga på honom mat. När han väl tagit bröstet blir han lugn och äter (snuttar) i nästan en timme för att sedan somna bums. Ska försöka att ge honom mat lite tidigare imorgon kväll för att sedan kunna ge honom sista kvällsmålet innan natten vid sju. Eller så kanske det bara är en fas han ska gå igenom. Lite småtrixigt är det ju dock. Någon som har varit med om detsamma som har tips att ge?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar