torsdag 29 september 2011

Teo speaking!

Idag har jag och mamma varit på äventyr. Vet ni vi gick förbi Liseberg. Det är en jättestor lekpark med massa roliga leksaker som man kan leka med. Jag längtar till jag är tillräckligt stor att leka där. Snart mycket snart. Jag ska bara växa lite till på längden.

Mamma hon ville bara kolla i en massa affärer så jag passade på att sova middag mest hela tiden. Det är ju bara så dötråkigt att shoppa hit och dit. Vad ska det vara bra för? Jag syr ju mina egna kläder liksom.

I Nordstan (ja det heter så där mamma gick och pillade på kläder och annat trams) träffade vi Tant Jo och Fröken L. De petade lite på mig men jag låtsades sova och öppnade bara ena ögat en gång. Samtalet dem emellan kan jämföras med ett kafferep om mammasaker så jag la dövörat till.

På vägen tillbaka träffade mamma en tant/mamma från föräldragruppen. Jag och R använde oss av telepati mellan vagnarna och sa att nästa gång det är träff ska vi busa jättemycket med våra föräldrar. Haha om de trodde att vi var småmonster förragången ska de bara få se ...

Nu ligger jag och tränar lite i babygymmet. Mamma säger att jag börjar bli lite väl rund om kinderna av all den här gräddsåsen så jag måste börja bygga lite muskler. Hela tiden håller hon på att tjata om att jag inte får tag i muminfigurerna. Nej men ser det ut som att jag får det eller? De håller ju bara på att flyga runt hela tiden. Om de bara kunde vara stilla så skulle jag göra en nacksving på den lille jäkeln!

over and out ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar