tisdag 27 september 2011

Vi står på benen!

Ja för ni blev ju säkert lite oroliga där när jag inte uppdaterade på en hel dag. Eller hur?! ;)

Statusen vad gäller Teodors nattschema är ganska oförändrad förrutom att han numera vill vakna klockan ett för mat men sen sover till halvsex-sex innan nästa mål. Jag vet inte om det är positivt eller inte men det funkar.

Igår var jag på ett nytt step-up-pass. Den här gången med min favvoledare Linda M. Oj vad kul det var men man fick allt hålla tungan rätt i mun. Hennes koreografi är ju inte direkt på basnivå om man säger så. Det blir till att boka passet till nästa måndag igen!

Idag ska vi på vår första träff med föräldragruppen. Spännande :) Jag uppdaterar nog lite senare ikväll nu ringer nämligen mat- och sovklockan här!

2 kommentarer:

  1. Asså jag har iaf inte varit orolig. För jag har inte hunnit kolla in några bloggar förrän nu. Sen har jag ju 40 bloggar att hålla reda på så varför skulle jag hålla koll på om just du inte hade uppdaterat?! MEN NU ÄR DET JU FAKTISKT SÅ ATT DU TILLHÖR EN AV FAVVISARNA :D hihi.... (dock var de sant att jag inte hunnit bli orolig... men hade annars, LOVAR). Alla de där 40 är lååååångt ifrån lika intressanta o viktiga. Jag väljer ut mina guldkorn ;) Du ser rätt guldig ut!

    Lucas tackar för kramen o säger att du kan släppa nu...du trycker så hårt! ;) Men du menar ju väl säger jag till honom.

    Lucas skulle gärna vilja se o prova den där mössan :) Han är inte så tjockskallig av sig...men sen är han ju långt ifrån smart. Hör de ihop?! Mail...hm....va är de? Jo de har jag men kollar den sällan o använder den i nödfall så därför skriver jag inte ut den! Men detta är ju ett nödfall :) Ska leta fram din mellan raderna så plitar jag ner adressen min. Va gullig du är....väldigt snällt av dig :) Häftigt att du gjort den själv! Men hej, tyget är väl brännbart om de skulle vara så?! :P

    Yeah, you go girl! Skönt med träning! :) Vi kommer att bli de mest slimmade mammorna som beach2012 har skådat ;)

    Pussen o kramen, Lucas kramar tillbaka, jättehårt!

    SvaraRadera
  2. Alvedon har vi hemma men han verkar må bra än så länge.. vi får se vad som händer i natt! Hoppas han får vara frisk :) Han blev jätteledsen efter sticken men annars gick allt bra.. hoppas det går bra för er också!
    En sån hjärt och lungräddning skulle jag också vilja gå.. vart gick han den? Tänkte om det kanske finns nåt liknande här.. det borde det ju göra :)

    Skönt att få sova så mycket på natten.. Rasmus vaknar vanligtvis 3 gånger mellan 20 och 08, och då är det amning vid 08 också. Så 4 gånger om man räknar med den gången! Längtar som sagt efter en hel natts sömn ;)

    SvaraRadera