söndag 25 september 2011

Tillbaka i gamla mönster?

En bra natt följdes upp av en ännu bättre. Teodor somnade åtta igår och vaknade för mat klockan halv tre. Morgon gjorde vi halv nio men där emellan hade vi ätit lite och halvsovit tillsammans i sängen eftersom det gnyddes endel en halvtimme efter mat. Jag känner mig ganska utvilad iaf och det är skönt.

Dagens schema har inte mycket att erbjuda. A är iväg och spelar innebandymatch och jag slappar i soffan. Tänkte kika in på H&M-hemsida och göra lite nätshopping. Det är svårt att hinna med att handla något till sig själv när man har en illbatting till son.

Hoppas ni får en go söndag!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag kickat igång den här kroppen! 7km promenad i kuperad terräng och ett danspass på det :) Jag mår såååå bra! O kommer att ha sjuk träningsvärk :S Nu kör vi tjejen! ;) hihi...

    självklart retucherar jag bilderna!!!Synd att man inte kan göra desamma i verkliga livet ;)

    Hoppas du får sova skönt i natt :) kramar

    SvaraRadera