fredag 9 september 2011

Fyller ut höstgarderoben

Kofta och byxa H&M, heldress Lindex, heldress Kappahl
Promenaden ner på stan resulterade i att T:s garderob utökades ytterligare med lite smått och gott. Min ekar typ tom av nyheter. Inte så inspirerande att handla något nytt innan jag lyckats komma i mina gamla kläder igen. Det är några cm kvar att bli av med runt midja, rumpa och lår om man säger så.Förutom det som syns på bilden införskaffades även en ny pyjamas och några nya bodies.

Har även gått och klämt och känt på några overaller men ännu inte hittat en favorit. Funderar lite över hur varm den egentligen behöver vara. Räcker det med en fleeceoverall om man har en åkpåse? Någon som vet? :)

4 kommentarer:

  1. Heldressen i mitten har Rasmus också, och den till höger har vi tänkt att köpa om den finns kvar.. visst är den ifrån Kappahl? :)

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt inlägg, de var fint skrivet :)

    Älskar den där koftan, de andra kläderna är också fina :) Nu vill man höstshopppa till de små :)

    SvaraRadera
  3. ja jag har en liten förkärlek till randigt ;) hihi... hoppas du haft en skön helg :)

    SvaraRadera
  4. Just ja, tack för att du nämnde att de var strul att se min sida i iphonen... min systerdotter har gjort sidan o hon visste inte hur man fixade till det. För den går att se i de flesta webläsarna, tycker de är konstigt att de inte går överallt. Men nu vet vi, så då kanske vi lyckas fixa de någon gång... :) (men inte säkert). kramar

    SvaraRadera