onsdag 2 november 2011

Godmorgon världen!

Här sitter jag med min megastora kaffe i handen. Natten som gick har varit okej men lillskiten fick för sig att han skulle vakna klockan 24 och inte somna om efter matning. Det var inte så att han låg och skrek vilket iofs var positivt. Nejdå han låg och övade på sina nya färdigheter och jollrade glatt. Sen när han var klar med sitt svettiga gympapass var han självklart törstig igen och tyckte mamma skulle servera honom mat.

Min nattsuddare till son resulterade i en pigg mamma som inte somnade förrän en timme senare. Som tur är valde han att inte vakna igen förrän halv sex så jag fick några timmar sömn ändå.

Nu ligger han i babygymet och skäller på sina leksaker. Det nya han kommit på är att man även kan fånga dem med benen. "The superclow" även kallad "bensax". Hela tiden övar han fast han kan bara göra det åt ett håll. Haha. Sötnöt!

Idag är vädret inget vidare i Göteborg. Grått och mulet. Tror jag ska ta en tripp ner till Nordstan och tröstshoppa lite. Får se om det  blir uppehåll annars blir det till att tillämpa kollektivtrafiken. Förhoppningsvis sover Teodor större delen av shoppingrundan så han får lite godare sömn än igår.

Nu kallar en surmulen son!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar