fredag 4 november 2011

Historien upprepar sig

Han gjorde det igen. Somnade själv alltså! Duktiga killen. Nu sover han dessutom i sin vagn efter lite segare insomning än vanligt. Han fick hicka stackarn och vem kan sova när hela kroppen skakar?

Jag tror vi har hittat en vinnare. Nappen i munnen, Snutten i händerna framför ansiktet och mammas mantrasång. Jag sjunger "Nu i ro, slumra in" eller "Klättermusens vaggvisa". Vilka tjatar ni?

Fredagsmys idag mina vänner. Därför ska jag och Teodor svänga förbi affären snart och köpa en stor påse godis. Den jag köpte i veckan åt min sambo upp. Ja okej jag erkänner jag hjälpte väl till lite då. ICA har extrapris på godis. Farligt!

Annars bjuder dagen inte på något extravagant direkt. Imorgon ska sambon iväg på killkväll och vi ska ha nattgäster. De kan ju räkna med en tidig morgon för här stiger vi upp sju-halvåtta varje dag. Kommer inte tycka det minsta synd om dem om de har klangspel mellan tinningarna. T kan gärna få skrika lite extra högt! ;)

Helt plötsligt har Teodor dessutom fått för sig att det är gott att äta MÅNGA gånger på nätterna. Var tredje timme ungefär i genomsnitt är väl lagom sådär. Han har väl hållt på så i två eller tre nätter nu. Jag hoppas verkligen det bara är en tillväxtperiod han går igenom för jag har vant mig vid att få sova längre på nätterna.

Hoppas ni får en go fredag. Nu ska jag betala Teodors dopklänning och klicka hem lite från Polarn. Det var helt utplockat i affären. Inte så konstigt iofs med de priserna :)

Glöm inte att krama varandra i trafiken!

1 kommentar:

  1. heja T :)

    har också klickat hem lite från Pyret ;) hihi...kul! kramen

    SvaraRadera