lördag 19 november 2011

Klipper till med saxen

Idag blev jag av med svitorufset. Kapade nästan en hel decimeter och slingade utväxten. La även en kall nyansering i hela håret.

Jag är jättenöjd med resultatet och tjejen som klippte mig var superskicklig och väldigt trevlig. Kanon helt enkelt. Jag kommer definitivt återvända.

Helgen har annars varit väldigt lugn. Igår skulle jag gått och tränat men efter att Teo varit på ett mindre strålande humör hela dagen hade jag absolut noll lust. Avbokade därför passet och tog en välbehövlig vila istället när sambon kommit hem. Skönt!

Idag har det varit lite bättre men fortfarande småkinkigt. Det som gäller för tillfället är att rulla från rygg till mage. Så fort han hamnar på rygg provas det och för det mesta lyckas han med. Om inte blir han riktigt förbaskad och provar på nytt.

Särskilt bra går det i soffan, så där går det inte att ha honom utan uppsikt längre. Helt galet vad duktig han blivit på bara någon dag.

Imorgon blir det ännu en lugn dag med en möjlig löptur och eventuellt lite shopping.

Nu hägrar "Så mycket bättre" på tv. Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Kollade oxå Så mycket bättre! :)

    Skönt att få ordning på frillan kan jag tänka mig? ;) Jag börjar så smått vänja mig vid min frilla.

    Vi har gjort purèer själva (broccoli, majs och morot) Hon älskar`t. Testade även gröt idag och samma där. Hon ska hela tiden hjälpa till och blir förbannad när mamma inte är tillräckligt snabb med att lassa in mat i munnen. HaHa.

    Trevlig helg fina ni. Alwa skickar en kram till Teo.

    SvaraRadera
  2. nu vill man ju se en bild ´på barret ;) hihi. blev nog strålande bra!

    så mycket bättre är bra skit ;)

    SvaraRadera