fredag 18 november 2011

Nallemys!

Me and my teddybear ...

2 kommentarer:

  1. ja det är alltid skönt att få komma iväg och träna tycker jag ! :) men den här gången så var inte Alva lika nöjd under passet. Efter 10 minuter började hon gnugga sig i ögonen och ville sova, så somnade hon i min famn och jag tänkte att jag KANSKE kunde lägga henne på golvet en stund (på madrass och massa filtar) men det gick inte.. så jag var tyvärr tvungen att gå därifrån efter typ 15 min så att hon fick sova i vagnen :/

    men tror nog att det går bättre för de som har lite yngre bebisar som inte har så stenhårda rutiner och kan ligga stilla utan att behöva underhållas så mycket ;) hihi. kram !

    SvaraRadera
  2. mys killen :)hihi..men skenet kan visst bedra ;) har jag förstått.

    tack för mailet <3 än en gång strömmade tårarna. Men shit va skönt de var att skriva av sig till dig :) fina du! kramar

    SvaraRadera