tisdag 8 november 2011

Här sitter jag ..

... i min ensamhet.

Mannen är borta och sonen sover som en prins. Det räckte att jag la ner honom i sängen. Stoppade in nappen och gosade ner honom med snutten så somnade han efter endast tre "desperata" tjoande för att komma upp.

Idag har han verkligen ätit hela tiden. Tillväxtfas antar jag alternativt trodde han att han var hungrig för att magen körde runt. Han har nämligen gjort nummer två, två gånger. Enda gången satt han i mitt knä och man kan väl säga som så jag var rädd att blöjan inte höll, men det gjorde den :) Touchdown! Blir intressant att se hur natten ter sig om han vill äta lika ofta då. Håll en tumme eller tre.

Annars har dagen varit otroligt soft. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Teodor var lite tröttare än vanligt så han har sovit ganska mycket och i eftermiddags somnade jag med honom efter amning. Hur mysigt var inte det att få gosa med lilla T. Kvalitetstid!

Nu ska jag ta vara på min egentid. Gosa ner mig under filten och kolla på några serier. Mys!

Hoppas ni haft en bra dag och att ni drömmer söta drömmar. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hej fina ni!!! Var tvungen att smyga in hit...skicka en liten hälsning från steril miljö. De här väggarna börjar krympa. Sakta sakta känns det som att de kommer närmre o närmre. Mysigt!

    Skönt att han gosade in sig o kunde somna gott. Vi saknar er minst lika mycket. Mer faktiskt. Vi vann den! ;)

    Lucas spiller ingen tid på sjukhuset. Här gjorde han en halvvändning idag från rygg till mage... kom från ingenstans ;) hihi.

    Ja här händer de inte så mycket mellan nålstick, provtagningar o läkarronder. Lugna gatan var namnet.

    Hoppas vi snart är hemma igen så vi kan hälsa på er som vanligt :) Tack för fina kommentarer... tyvärr har vi varit snåla med det... nu kunde vi dock inte hålla oss...

    Bamsiga kramar från oss <3

    SvaraRadera